Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Consells per millorar la teva funció respiratòria

Tenir un bon control sobre la respiració ens permet relaxar-nos i millorar l’entrada i la sortida d’aire dels nostres pulmons, així com millorar el nostre patró respiratori que repercutirà en una millora de la nostra qualitat de vida.

En aquest article expliquem com dur a terme la respiració diafragmàtica que ens ajudarà a omplir millor d’aire els nostres pulmons, a expulsar-lo, afavorint una millor renovació del contingut dels nostres pulmons i, per tant, augmentarà la quantitat d’oxigen que assimilarem en cada respiració.

Cal que ens assentem de manera còmoda i segura. Quan es realitzen exercicis respiratoris és possible patir algun mareig, per això és convenient seure en un lloc on estiguem segurs de no caure en cas que això passi.

Un cop asseguts amb els peus ben recolzats a terra i l’esquena el més recta possible, mirem de relaxar coll i espatlles i comencem:

• Posem una ma al pit i l’altra a l’abdomen
• Inspirem pel nas
• La ma del pit no s’ha de moure mentre que hem de notar com es va omplint la zona de l’abdomen
• Quan arribem al final de la inspiració contem fins a 3 i comencem a espirar
• S’han de contraure els músculs de l’abdomen i anar expulsant l’aire mentre el tòrax continua immòbil.

Hem de tenir present que aquests exercicis són beneficiós per tothom, doncs el fet de repetir-los a diari i assimilar-los al nostre patró respiratori pot millorar la nostra qualitat de vida de manera considerable; a més pot ajudar a millorar la funció respiratòria de tota aquella gent que presenti una malaltia obstructiva. De tota manera es recomana consultar a l’especialista corresponent per tenir certesa de la idoneïtat del tractament.

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Dades de Contacte

Email: hola@qida.es
Truca’ns al 93 333 3333

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.